31 mar. 2008

Secretul Oanei

După îndelungi ore pierdute în faţa monitorului citind diverse bloguri, am hotîrât să scriu şi eu ceva pe blog. Însă întrebarea mea era : "ce?". După cum a spus şi Cătălin în postul anterior, am avut o saptămână “formidabilă”. Camera de cămin mi-a fost inundată, laptopul a vrut să facă bungee-jumping din patul de sus şi de aceea acum mă mut din cameră în cameră prin cămin să prind un calculator liber pentru a verifica mailuri, forum, blogul echipei pt. OC şi altele. Am pierdut şi cartela sim cu abonamentul, a trebuit să îl schimb şi a trebuit să îmi dau ultimii bănuţi pe care îi mai aveam în buzunar. Am băut prea multa cafea la ultima întalnire cu colegii de echipa aşa că nu am dormit deloc. Trebuie să subliniez c-a fost vorba de-o întalnire la care am facut totusi ceea ce ne-am propus, adică am rezolvat brieful de preselecţie! Concluzia mea este că cei din filmul “The secret” aveau dreptate... Aşa că am hotărât să iau o altă atitudine în ceea ce priveşte viaţa mea! Dacă va funcţiona promit să vă destainui secretul!
Voi reveni! Sper…
Oana

4 comentarii:

Anonim spunea...

Okei, se pare ca toata lumea a vazut filmul ala tampit. O sa ma uit si io la el pana la capat. Dar maine :D

daninho spunea...

Nu te împiedica de lucrurile mărunte ca astea. Fii optimistă şi gândeşte-te că se putea şi mai rău. Sper să compenseze calificare din finală pasa proastă prin care treci.
Sper că ne vom vedea cu bine la preselecţii şi în finală.

Baftă cu mutatul prin camere şi ce mai faci. ;)

RubiK spunea...

Roll, Roll, Roll....STRIKE!!! The game has begun!
Check out our blog to see what's coming!:P

Anonim spunea...

Echipa RISSE (cea descalificata) va ureaza "TOATE BUNE" si "BE the BEST" anul acesta.

RISSE, noi pe RO.IM

:)

Cu drag